ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

ساعت بازی یوونتوس و ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا| بحران‌زده‌ها در یک قدمی صعود

  • کد خبر: ۱۰۲۴۲۱
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
ساعت بازی یوونتوس و ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا| بحران‌زده‌ها در یک قدمی صعود
آخرین هفته مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار می‌شود و یوونتوس باید به مصاف ویارئال اسپانیا برود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته آخر مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو مسابقه به پایان خواهد رسید. چلسی بحران‌زده که در بازی رفت با دو گل لیل فرانسه را از پیش‌رو برداشته بود، امشب کار سختی در خانه تیم فرانسوی دارد و امیدوار است با پشتوانه بردی که در بازی رفت به دست آورده است، بتواند از این مرحله صعود کند. بانوی پیر ایتالیا هم که این‌روز‌ها در سری‌آ آن اقتدار همیشگی را ندارد، در بازی رفت این مرحله مقابل ویارئال در اسپانیا با نتیجه مساوی ۱-۱ متوقف شده و امیدوار است در آلیانس تورین، زیردریایی‌های اسپانیایی را غرق کند.

یوونتوس – ویارئال / ساعت ۲۳:۳۰

سیاه‌و‌سفید‌های شهر تورین بعد از بازی رفت این مرحله، در سری‌آ، چهار بازی برگزار کردند که اتفاقا در همه این مسابقات پیروز شدند و حالا امیدوارند حریف سرسخت اسپانیایی را نیز با شکست بدرقه کنند. آلگری در این مسابقه البته کار چندان آسانی در پیش ندارد، چرا‌که اونای امری مطمئنا برای جبران نتیجه بازی رفت پای به زمین خواهد گذاشت. مسابقه امشب حتما باید یک برنده داشته باشد و نتیجه مساوی، کار را به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی می‌کشاند.

بازگشت دیبالا و کیه‌لینی به ترکیب تورینی‌ها

یوونتوس در‌حالی به استقبال بازی برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رود که چندین بازیکن را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. کادر پزشکی یوونتوس و سایت رسمی این باشگاه اعلام کرده است که دو ستاره مهم بیانکونری یعنی جورجو کیلینی و پائولو دیبالا در دیدار برابر ویارئال در‌دسترس هستند؛ اما لئوناردو بونوچی احتمالا این بازی را از دست خواهد داد.

هم‌اکنون باشگاه یوونتوس چندین مصدوم را در ترکیب خود دارد و بازیکنانی مانند دیبالا و کیلینی نیز در بازی‌های اخیر این تیم قادر به حضور در ترکیب نبوده‌اند. مصدومیت ممکن است کار را برای شاگردان آلگری سخت کند، آن‌هم درحالی‌که بازی رفت با نتیجه ۱ بر ۱ مساوی خاتمه یافت. فدریکو کیه‌زا و کایو ژورژ، دو بازیکنی هستند که به‌طور‌قطع یوونتوس را همراهی نمی‌کنند. این دو بازیکن از ناحیه زانو مصدوم شده‌اند و به احتمال فراوان تا پایان فصل قادر به همراهی تیم خود نیستند.

همچنین آلگری هفته گذشته اعلام کرد که وستون مک‌کنی به‌دلیل آسیب‌دیدگی مچ پا احتمالا در فصل۲۰۲۲-۲۰۲۳ به میادین بازخواهد گشت. جورجو کیلینی، لئوناردو بونوچی، پائولو دیبالا و دنیس زکریا دیدار شنبه یووه در سری‌آ مقابل سمپدوریا را از دست دادند، اما پیش‌بینی می‌شود که کیلینی و دیبالا به بازی برابر نماینده اسپانیا در لیگ قهرمانان برسند. به‌دلیل بحران یووه در خط دفاعی و غیبت بونوچی به‌خاطر مصدومیت، احتمالا شاهد حضور کیلینی در ترکیب اصلی یوونتوس باشیم، با‌این حال آلگری ممکن است دیبالا را از ابتدا درون زمین قرار ندهد و این بازیکن آرژانتینی به‌عنوان یار تعویضی به مسابقه بیاید.

لیل – چلسی / ساعت ۲۳:۳۰

بحران عجیب شیر‌های استمفوردبریج باعث شده است تا شاگردان توماس توخل کار سختی در فرانسه داشته باشند. چلسی که به‌واسطه تحریم آبراموویچ توسط اتحادیه اروپا و دولت بریتانیا، سخت‌ترین و عجیب‌ترین روزهایش را سپری می‌کند، امشب در‌حالی به میهمانی لیل می‌رود که دلخوش به پیروزی ۲‌بر ۰ بازی رفت است. لیل در هفته‌های اخیر نشان داده یک تیم تهاجمی است که اگر بازیکنان چلسی لحظه‌ای غفلت کنند، احتمالا تاوان سختی خواهند داد.

توخل هم در نشست خبری پیش از بازی تیمش این نکته را عنوان کرد و گفت: صادقانه بگویم، فکر می‌کنم آن‌ها در استمفوردبریج خوب بازی کردند. لیل تیمی فیزیکی بوده و در بالای زمین حمله می‌کند. آن‌ها بازی پرسینگ خوبی داشته، بسیار شجاع بودند و به نظر می‌رسید از نظر ذهنی چیزی برای از‌دست‌دادن نداشتند. لیل با روش ۲-۴-۴ تهاجمی بازی خواهند کرد که روان و مستقیم است. ما باید برای مقابله با این سیستم آماده باشیم، اما به خودمان هم اطمینان داریم. سرنوشت هیچ دیداری با رقم‌خوردن نتیجه ۲ بر ۰ در بازی رفت تعیین نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->